- 
      Koszyk jest pusty
- 
      x
          Do bezpłatnej dostawy brakuje
          -,--
        
        
          
          Darmowa dostawa!
        
        
        Suma Netto
        0 zł
        
      
            
        Suma Brutto
        0 zł
        
      
            
        Cena uwzględnia rabaty
      
     
					
					0 zł
    
    0
  
    - 
      Koszyk jest pusty
- 
      x
          Do bezpłatnej dostawy brakuje
          -,--
        
        
          
          Darmowa dostawa!
        
        
        Suma Netto
        0 zł
        
      
            
        Suma Brutto
        0 zł
        
      
            
        Cena uwzględnia rabaty
      
    - 
              Zwroty i reklamacje
Zwrot w ciągu 14 dni
Nie jesteś zadowolony z zakupu? Zwrócimy Ci pieniądze!
Kupiłeś coś w naszym sklepie i nie jesteś zadowolony z zakupu?
Żaden problem. Możesz odesłać do nas produkt w ciągu 14 dni, a my zwrócimy Ci pieniądze.
Zwrot pieniędzy na konto może potrwać do 14 dni.
Jeśli zamówiłeś kilka przedmiotów i zwracasz tylko część to wtedy zwrócimy pieniądze za odesłany produkt.
Link do formularza Link
Reklamacja i gwarancja
- Umową Sprzedaży objęte są produkty nowe.
- Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi rzecz wolną od wad.
   3.   W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Klient ma prawo  do reklamacji 
  w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym. Przedsiębiorca występujący jako osoba 
  fizyczna może mieć prawa do rękojmi, jeżeli zostanie wykazany brak związku transakcji z prowadzoną 
  działalnością, a tym samym nabył prawa konsumenta. W stosunku do takich osób stosowane będą 
  przepisy regulujące uprawnienia konsumenta związane z rękojmią.
        80-180 Gdańsk. Produkt należy odesłać na adres Sklepu: ul. Olimpijska 26, 80-180 Gdańsk. 
        Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady,  okoliczności (w tym datę) jej 
        wystąpienia, dane Klienta składającego  reklamację oraz żądanie Klienta w związku z wadą Produktu. 
    5. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 
- dni, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione.
    6. W przypadku, gdy na Produkt została udzielona gwarancja, informacja o niej, a także jej treść, będą 
        zawarte przy opisie Produktu w Sklepie. 
 
                    
